dag voor vertrek - Reisverslag uit Venlo, Nederland van lynnincolombes - WaarBenJij.nu dag voor vertrek - Reisverslag uit Venlo, Nederland van lynnincolombes - WaarBenJij.nu

dag voor vertrek

Door: Lynn Simons

Blijf op de hoogte en volg

28 Augustus 2015 | Nederland, Venlo

hoi iedereen! ik heb besloten dat ik een reisblog ga bijhouden van wat ik meemaak in Colombes (10 minuten van Parijs) waar ik bijna een jaar ga werken als au pair bij een gastgezin. de familie bestaat uit vader, moeder, Louis (7), Tom en Mila (tweeling, 5). ik ben in maart in contact gekomen met dit gezin via aupairworld.com, een site waar gastgezinnen en au pairs op basis van een paar gegevens (interesses, leeftijd, nationaliteit etc) worden gematcht. moeder van het gezin is Nederlands (heeeeel fijn voor mij de eerste paar weken/maanden), dus toen ze in april naar NL kwamen voor familiebezoek, kwamen ze ook bij ons langs. het was heel gezellig! het hing er toen alleen nog van af of ik zou slagen of niet. gelukkig kreeg ik in juni te horen dat ik was geslaagd voor het vwo, en toen hebben we de contracten getekend en was het eindelijk officieel dat ik van augustus 2015 tot juni 2016 in Frankrijk aan het werk ga!

ik ben nu bij aan het komen van m'n afscheidsfeestje van gisteravond, het was heeeel gezellig maar toch een beetje dubbel. ik ga iets doen wat ik zelf geregeld heb en waar natuurlijk zelf voor gekozen heb! ik ga straks in Frankrijk mijn eigen ding doen, maar iedereen waar ik om geef blijft hier en dat zal denk ik niet altijd makkelijk zijn. gelukkig kan ik regelmatig terug naar NL (in september 4 dagen, in oktober waarschijnlijk een week) om mijn familie, vriendinnetjes en m'n vriend te blijven zien.

ik kijk er al zo lang naar uit en morgen is het dan eindelijk zover, mijn moeder en zusje brengen me naar Colombes en dan kan mijn gap year beginnen. de kindjes gaan donderdag pas naar school dus ik heb gelukkig tijd om ze een beetje te leren kennen, en zij mij!

ik hou jullie op de hoogte!!

kus lynn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

catch up

28 Augustus 2015

dag voor vertrek

Actief sinds 28 Aug. 2015
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 2072

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: